Kurumsal Eğitimler

Etkileme_İkna

Eğitimin Hedefi: Eğitimde, müşteri odaklı hizmet anlayışında müzakere, etkileme ve ikna tekniklerini ilişki yönetiminin vazgeçilmez parçası haline getirmek ve ikna yaklaşımında tutarlı bir tarz belirlemek amaçlanmaktadır. Herkesi her durumda ikna etmenin incelikleri paylaşılarak yeni alışkanlıklar edinmenin mümkün olduğunun altı çizilmektedir.

Eğitim Süresi : 2 gün (14 Saat)
Katılımcı Sayısı : 15

Bu eğitim içeriği kurumlardan gelen yönetici ve personel ekiplerine özel olarak, kapalı grup şeklinde gerçekleşir. Teklif veya bilgi almak için formu doldurun, sizi hemen arayalım!

Kendi rızamla paylaşmış olduğum gsm numarama ve e-posta adresime, Dialog Anlatım İletişim tarafından, eğitimlere dair gönderilecek olan sms ve e-postalara izin verdiğimi beyan ederim.