Medya ile kontak kurmanın en sık karşılaşılan nedenleri…
- Basın toplantıları
- Basın gezileri
- TV/Gazete/Dergi/Radyo röportajları
- Telefon görüşmeleri
- Ayaküstü görüşmeler
Bu nedenleri oluşturan amaçlar ise…
- Bilgi aktarımı
- Resmi şirket açıklamaları
- Yeni ürün tanıtımları
- İstem dışı haber sızıntıları
- Endüstriye dair şahsi görüşler
- Pazarlama aktiviteleri
- Kriz durumları
Hedef:
Medya dünyasına çok da alışık olmayan, ancak kurumunu bu dünyada temsil etmek durumunda olan kişilerin, tüm yayın formatlarında doğru davranış biçimi ve doğru söylemlerle yer almasını, kriz durumları ve her türlü koşulda doğru mesajları kontrollü bir şekilde vermesini sağlamak.
Eğitim Süresi :
Katılımcı Sayısı :
Eğitimlerle ilgili bilgi almak için formu doldurun Sizi hemen arayalım!
Neler Söylediler?Tweet